CRM 2017-11-10T20:52:07+00:00

CRM

CRM – software-ul prin care automatizezi relația personalizată cu clienții

Pe măsură ce afacerea ta se dezvoltă, gestionarea bazei de date a clienților și interacțiunea cu aceștia presupun costuri din ce în ce mai mari, fie că este vorba de timp sau resurse umane alocate. Pentru a automatiza acest proces în timp ce păstrezi abordarea personalizată, au fost dezvoltate programe software, numite CRM.

Ce este o soluție CRM?

Sistemele CRM sunt construite pentru a compila informații despre furnizori, prospecți, lead-uri și clienți. În mod curent soluțiile CRM oferă funcționalități precum:

  • automatizare de marketing
  • automatizarea operațiunilor de vânzare
  • automatizarea centrului de contact
  • tehnologie de geolocalizare

Când știi că ai nevoie de un CRM?

Există câteva semne care arată că Excelul nu mai este suficient, iar compania are nevoie de o soluție integrată pentru a administra eficient și scalabil relațiile companiei cu restul lumiii de business:

  • echipa nu are o sursă unică de informații despre lead-uri, clienți, furnizori
  • raportarea și analiza consumă mult timp și eforturi
  • se pierd informații precum datele intâlnirilor de follow-up sau datele deținute de un angajat care părăsește compania
  • datele nu sunt disponibile printr-o aplicație mobilă echipei aflate în deplasare
  • nu ai un plan de scalare rapidă a companiei

Acestea sunt cateva din problemele adresate de o soluție CRM performantă, care va oferi vizibilitate asupra activității echipelor de vânzări, va simplifica raportarea internă a progresului și va deschide canale de colaborare transparentă între echipe.

CRM găzduit în cloud

Iar pentru ca informațiile să fie accesibile întregii echipe, în timp real, de pe orice dispozitiv și de oriunde, Koding îți propune soluții CRM localizate în cloud.

Koding te ajută să alegi și să configurezi soluția CRM cu ajutorul căreia să găsești ușor datele de contact ale clienților, să gestionezi leadurile sau oportunitățile de vânzare mai eficient și dintr-un singur loc. Pe măsură ce compania crește, soluția CRM poate include funcționalități mai complexe, cum ar fi: trimiterea de emailuri personalizate sau colectarea și interpretarea datelor de pe rețelele de socializare.

cloud

Întreabă-ne cum ai putea implementa un sistem CRM în businessului tău
și suntem gata să-ți oferim soluția potrivită.